* בהרשמה באמצעות טקטס את/ה מסכימ/ה לקבל הודעות שיווק אוטומטיות חוזרות ותזכורות לעגלת הקניות במספר הטלפון שצוין. תדירות ההודעות משתנה. ייתכן שיחולו תעריפי הודעות ונתונים. ראה/י את מדיניות הפרטיות / ותנאי השימוש באתר
מדיניות משלוחים והחזרות
עודכן לאחרונה: ביום 7 לחודש ספטמבר 2025
מדיניות זו מהווה חלק בלתי נפרד מ-תקנון האתר ("תקנון") והתנאים הקבועים בה חלים במקביל ומתווספים לכל האמור בתקנון.
אספקה ומשלוח
1. דמי המשלוח, כמפורט בתקנון, מצוינים בנפרד ממחיר המוצר וישולמו ע"י הלקוח מראש בעת ביצוע ההזמנה באתר ורכישת המוצרים. החברה יכול ותציע למשתמש בחירה בין מספר חלופות שילוח ו/או איסוף עצמי לרבות מחיר שילוח ואספקה שונה.
2. עם ביצוע הזמנה תקינה ואישורה על ידי החברה, בהתאם לחלופת השליחה שנבחרה ושולמה על ידי המשתמש ולאחר ליקוט ההזמנה והוצאתה לשליחה, תשלח אל המשתמש הודעה ובה מספר המעקב של המשלוח.
3. אופן אריזת המוצרים ייעשה לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה, ולמשתמש לא תהיה כל טענה ו/או דרישה לעניין זה.
4. כל ההזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים בלבד. לעניין זה ימי עסקים הם כנהוג בתעשייה - ימים ראשון עד חמישי, לא כולל ערבי חג וחג. זמני אספקת המשלוחים הינם עד 7 ימים עסקים (כולל). הזמנות שנקלטו במערכות החברה עד השעה 12:00 )בצהרי היום) יטופלו באותו יום עסקים, כל הזמנה שנקלטה במערכת לאחר השעה 12:00 )בצהרי היום) תטופל ביום העסקים שלאחריו ומניין הימים לאספקת המשלוח יחל מיום העסקים שלאחריו גם כן. כמו כן, הזמנות שיקלטו בימים שישי או שבת יטופלו ביום ראשון העוקב.
5. שים לב, בתקופת חגי תשרי וסביב פסח כמו גם בחודשי נובמבר ודצמבר זמני אספקת המשלוחים יכולים להגיע עד 20 ימי עסקים.
6. אספקת המוצרים והשילוח יהיו בתחומי ישראל בלבד, ובכפוף לנגישות סבירה (תשתיות,הגבלות ביטחוניות וכיוצ"ב).
7. במקרה של איסוף עצמי, החברה תיצור קשר עם המשתמש לצורך תיאום האיסוף העצמי ובמסגרת כך תמסור לו את שעות ומקום האיסוף.
8. ביום המשלוח יישלח ללקוח הודעת SMS והשליח ייצור קשר עם הלקוח כאשר יהיה באזור כתובת המשלוח לתיאום מסירת המשלוח.
9. במידה והלקוח לא יימצא בכתובת הרשומה בהזמנה למרות התיאום, המשלוח יוחזר לחברה והלקוח יחויב בעלות המשלוח.
10. כמפורט בתקנון, החברה לא תישא באחריות בגין כל נזק כתוצאה מאיחור ו/או עיכוב שנגרמו כתוצאה מכוח עליון, צד שלישי ו/או נסיבות או אירועים שאינם בשליטת החברה.
11. יצוין כי ייתכנו עיכובים במשלוחים במצב בו היו שינויים ו/או ביטולים ו/או החזרות ו/או החלפות בהזמנה.
12. משלוח חינם מעל 199 ש"ח, מתייחס למחיר הסופי של המוצר לאחר הנחות ולא למחיר הבסיס של המוצר.
החזרות, ביטולים והחלפות
התנאים החלים על ביטולים, שינויים והחזרות של הזמנות יהיו כמפורט להלן בכפוף להוראות כל דין:
1. אחריות הלקוח. על הלקוח לבדוק תכולת החבילה המוזמנת בקבלתה.
2. ביטול עסקה והחזרות.
2.1. במידה והמוצרים אינם עומדים בציפייתו, נתונה ללקוח זכות החזרה וביטול העסקה בהתאם ובכפוף להוראות הדין, תוך 14 ימים (ארבעה עשר ימים) מתאריך קבלת המוצרים.
2.2. לצורך כך יש להחזיר את המוצרים לחברה תוך 14 ימים מיום קבלתם באמצעות שליחתם לחברה (על חשבון הלקוח) או הגעה פיזית והחזרה שלהם בחנויות החברה. ניתן לעשות כן בהגעת הלקוח אישית למשרדי החברה בצירוף הקבלה המקורית או באמצעות משלוח המוצרים בחזרה לכתובת השולח. במקרה כזה, יופחתו מן הזיכוי דמי ביטול בשיעור של 5% אך לא יותר מ- 100 ₪ וזאת לפי הדין בישראל. כן יופחתו מן הזיכוי תשלום בגין דמי משלוח, דמי טיפול והתשלום שהחברה תחויב בו על ידי חברת כרטיס האשראי בגין הביטול.
2.3. זיכויים יבוצעו אך ורק לכרטיס החיוב המקורי שבו נעשה שימוש.
2.4. מקרים בהם לא תתאפשר החזרה ו/או יחולו מגבלות ותנאים ביחס להחזרה. במקרה של רכישה שבוצעה במחיר מבצע מיוחד ו/או חיסול קולקציה, המשתמש יהיה זכאי לבטל את העסקה בתוך 7 ימים בלבד מאישור ההזמנה או מקבלת המוצר, לפי המאוחר מביניהם. לא ניתן לפצל החזרה של מוצרים שנרכשו בעסקאות משולבות בהן חלה הנחה מיוחדת ו/או מחיר מבצע על רכישת המוצר המשולב, ועל המשתמש להחליט האם לבטל את כל העסקה המשולבת ולהחזיר את כל הנרכש במסגרתה. ככל ובמסגרת ההזמנה התקבלו מוצרים נוספים במתנה, ככל והמשתמש יבחר להחזיר את המוצר ולבטל את העסקה, יהיה עליו להחזיר גם את המוצרים שקיבל במתנה, אחרת החברה תנכה מגובה ההחזר את עלות המוצרים שניתנו במתנה, לפי שיקול דעתה הבלעדי.
2.5. החזרות ע"י שליח יבוצעו בעלות דמי המשלוח על סך 30 שח, וזאת לאחר פניה ותיאום מול שירות הלקוחות בלבד.
2.6. זכות ביטול אינה חלה על מוצרים שנפתחו מאריזתם המקורית, למעט במקרה של פגם במוצרים ו/או משלוח לא נכון ו/או משלוח חלקי. מקרה בו מוצר שסופק פגום, על הלקוח לפנות אלינו בכתובת הדואר האלקטרוני: wecare-il@natashadenona.com; או למוקד שירות הלקוחות במספר 03-6208988/9. החלפה של מוצרים ללא צלופן / אריזה אטומה תהיה לשיקול דעת החברה בלבד.
3. החלפות. הלקוח רשאי לבצע החלפה של מוצר שנרכש באופן מקוון רק על ידי יצירת קשר עם החברה ורק לאחר שקיבל הלקוח את אישור החברה לביצוע החלפה כאמור ובצירוף הנחיות החברה להוצאת ההחלפה לפועל. החלפה תתאפשר עד חודש מתאריך הרכישה, כל עוד המוצר חדש באריזה ולא נעשה בו שימוש כלל, ובניכוי דמי משלוח ועלויות תפעול נוספות כפי שתפרט החברה בהתאם לכל דין.
4. מוצרים של צדדים שלישיים. עבור מוצרים אשר נקנו מצד שלישי לא יינתן החזר / זיכוי כספי כמו גם שלא ניתן יהיה להחזיר / להחליף את המוצרים. יש לפנות ישירות אל הצד השלישי ממנו נרכש המוצר.
5. החברה לא אחראית על מוצר אשר נרכש מצד שלישי לא מאושר.
6. אי התאמה. במקרה של אי התאמה של מוצרים בהתאם לסעיף 11 לחוק המכר, התשכ"ח-1968, נתונה הזכות להחליף מוצר ללא עלות. זכויות אלה תינתנה אך ורק לחודשיים מהתאריך בו נתגלתה אי התאמה כאמור.
7. ההוראות המפורטות לעיל חלות על רכישות מקוונות בלבד. לא ניתן לבצע החזרות ו/או החלפות באתר לגבי רכישות שנעשו בנקודת מכירה אחרות.
8. 7. האמור במדיניות זו אינו בא לגרוע מחובותיה של החברה לפי דין ככל ואין בדין אפשרות להתנות עליהם בהסכם מול הצרכן. הכללים המלאים של תנאי הביטול ו/או ההחזרה יהיו בהתאם להוראות הדין לרבות חוק הגנת הצרכן. החוק ניתן לצפייה באתר הממשלתי בקישור הבא: moital.gov.il.
9. יצירת קשר. למידע ותמיכה ניתן ליצור קשר באמצעות משלוח פנייה מקוונת באתר החברה או באמצעות הדואר לכתובת הבאה: