משלוחים והחזרות

הזמנות

1. תהליך ביצוע רכישה דרך אתר החברה ילווה בסדרת תדריך הוראות.

2. בטרם ביצוע הזמנה נדרש הלקוח למסור מידע לרבות שם, מספר תעודת זהות, כתובת למשלוח, כתובת לחיוב, מספר טלפון ומידע על התשלום. החברה איננה נושאת בכל אחריות בגין אובדן ו/או נזק עקב שגיאה או חוסר דיוק במידע שנמסר.

3. האספקה והמשלוח כפופים לזמינות הפריטים המוזמנים במלאי.

4. בעת הרכישה האינטרנטית יתווספו המוצרים ל"סל קניות", על מנת להמשיך בתהליך ביצוע התשלום יש לעבור "לקופה", כאשר לאורך כל תהליך הרכישה עד תשלומה, ניתנת האפשרות לתקן שגיאות כלשהן בנתונים, לשנות את תכולת סל הקניות באמצעות הוספה או גריעה של מוצר אחד או יותר מסל הקניות, או לבטל את כל ההזמנה טרם שליחתה.

5. כאשר מבוצעת הזמנה ע"י לחיצה על מקש "ביצוע הזמנה", הלקוח מאשר ומצהיר כי קרא את כל ההוראות החלות על רכישה זו לרבות קבלת מלוא התנאים והתניות המובאים בתקנון זה.

6. בתום ביצוע ההזמנה, יתקבל דואר אלקטרוני המאשר קבלת ההזמנה. דואר זה מאשר קבלת ההזמנה וכולל סיכום של התנאים והתניות, מידע על מאפיינים מהותיים של המוצרים שנרכשו, סימון מפורט של המחיר ואמצעי התשלום, מידע על דמי משלוח, מידע על התנאים והשיטות למימוש הזכות לביטול, הכתובת שאליה ניתן להפנות תלונות, מידע על שירותי תמיכה ועל האחריות המסחרית הקיימת.

7. במידה ולא מתקבל אישור הזמנה תוך 24 שעות לאחר ביצועה, באפשרות הלקוח ליצור קשר עם החברה דרך לחצן "צור קשר" שבמוצע באתר לסיוע.

תשלום

1. החיוב עבור הרכישה באתר החברה ייעשה באמצעות כרטיס חיוב הנושא את שם הלקוח בלבד, התקף בישראל.

2. החברה מכבדת גם אפשרות לתשלום באמצעות נציג טלפוני הניתנת לבחירה בעת החשבון.

3. לא ניתן לשלם עבור העסקה האינטרנטית בהמחאות, מזומן, שוברים, קופונים ו/או כל צורה אחרת של מטבע, תשלום או תמורה שלא צוינה במפורש בתקנון זה.\

4. החיוב בפועל ייעשה במעמד הקניה.

5. למען ביטחון ובטיחות מידע, פרטי המידע המוזנים ע"י הלקוח בעת ביצוע העסקה חייבים להיות תואמים לאלה של כרטיס החיוב המשמש לתשלום. בזמן ביצוע הזמנה, הלקוח מצהיר שכל המידע הנמסר הוא נכון ומלא. החברה שומרת על זכויותיה לבטל כל הזמנה שאינה עומדת בתנאים אלה.

6. כל מחזיקי כרטיסי החיוב נתונים לבדיקות אימות והרשאה בידי מנפיק כרטיס החיוב. במידה ומנפיק הכרטיס שבאמצעותו שולמה העסקה מסרב להתיר ו/או אינו מתיר ביצוע תשלום מכל סיבה שהיא, בין מראש ובין לאחר תשלום, החברה לא תישא בכל אחריות בגין עיכוב או אי-מסירה.

7. החברה משתמשת בשירותי PAYPAL וסליקת כרטיסי אשראי מוכרת ומאובטחת.


בירורים

1. בעלי חשבון רשאים לבדוק מצב הזמנותיהם האחרונות באמצעות ביקור בדף מצב ההזמנה באזור החשבון שלי. הכניסה לדף זה תתאפשר באמצעות הזנת כתובת דואר אלקטרוני וסיסמה. עמוד סיכום הזמנה יספק מידע מפורט אודות הזמנות נוכחיות וקודמות. לאחר משלוח הזמנה, יוצג מספר המעקב הרלוונטי, אם קיים וכמו כן יתאפשר מעקב באמצעות חברת השליחויות במידע ולחברת השליחויות מידע מעקב זמין.

2. ביטול חלקי או מלא של הזמנה בגין פריט/ים לא זמינים ו/או חוסר אפשרות לעבד את מידע התשלום ו/או אי יכולת שליחה לכתובת שנמסרה ו/או כפל הזמנות ו/או ביטול עקב בקשת לקוח ו/או הפרת תנאי ותניות האתר והתקנון, או מדיניות הפרטיות או כל כללים אחרים החלים.

3. הזמנה מבוטלת תלווה בדואר אלקטרוני המפרט הסיבה לביטול. לא יתבצע חיוב בגין הזמנות שבוטלו.


משלוח

1. זמני אספקת המשלוחים הינם עד 7 ימי עסקים.

2. כל ההזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים (ראשון עד חמישי, לא כולל ערבי חג וחג).

3. הזמנות שנקלטו במערכת עד השעה 12 בצהריים יטופלו באותו יום עסקים, כל הזמנה שנקלטה במערכת לאחר השעה 12 בצהריים תטופל ביום העסקים שלאחריו.

4. הזמנות שיקלטו בימים שישי או שבת יטופלו ביום ראשון העוקב.

5. דמי המשלוח מצוינים בנפרד על גבי טופס ההזמנה ובתעודת המשלוח וישולמו ע"י המזמין.

6. זמן מסירת המשלוח ללקוח נתון לקביעת החברה בתיאום עם חברת השליחויות.

7. אספקת מוצרים על ידי חלוקת משלוחים הנה בתחומי ישראל בלבד וכפופה לנגישות סבירה (תשתיות, הגבלות ביטחוניות וכיוצ"ב).

8. החברה לא תישא באחריות בגין כל נזק כתוצאה מאיחור ו/או עיכוב שנגרמו כתוצאה מכוח עליון, צד שלישי ו/או נסיבות או אירועים שאינם בשליטת החברה.

10. בחודשי נובמבר ודצמבר זמני אספקת המשלוחים יהיו עד 30 ימי עסקים. ייתכנו עיכובים במשלוחים לאור המצב ביטולים, החזרות והחלפות

 

1. על הלקוח לבדוק תכולת החבילה המוזמנת בקבלתה. במידה והמוצרים אינם עומדים בציפייתו, נתונה ללקוח זכות החזרה וביטול העסקה מכוח חוק, מבלי לציין כל סיבה, תוך 14 (ארבעה עשר) ימים מתאריך קבלת המוצרים, בצירוף תעודת החזרה שתסופק ע"י שירות הלקוחות וכוללת את כל המידע הנדרש. ניתן לעשות כן בהגעת הלקוח אישית לסניף החברה בצירוף הקבלה המקורית או באמצעות משלוח המוצרים בחזרה לכתובת השולח. על המוצרים המוחזרים להיות בלתי משומשים ובאריזתם המקורית.

2. הודעה על כוונה לממש את זכות הביטול ניתן לבצע באמצעות משלוח פקס לחברה או באמצעות דואר אלקטרוני כפי שמוצג באתר החברה בצירוף פרטי ההזמנה ותיאור המוצרים המוחזרים.

3. במעמד מימוש הזכות לביטול, מתחייבת החברה להשיב ללקוח מלוא מחיר המוצרים תוך ארבעה עשר (14) ימים מתאריך קבלת הביטול, ובלבד שנשלחו חזרה בלתי משומשים ובאריזתם המקורית, וזאת תוך 14 ימים מהמשלוח. החזרים יבוצעו אך ורק לכרטיס החיוב המקורי שבו נעשה שימוש.

4. מומלץ בתוקף שהחבילה תישלח באמצעות שירות דואר רשום (שירות הדורש חתימה בעת הקבלה). החברה לא תישא באחריות בגין מוצרים מוחזרים שאבדו במשלוח, וכן לא יוחזרו עלויות בגין משלוח הפריטים בחזרה בדואר.

5. הלקוח רשאי לבצע החלפה של מוצר הנרכש באופן מקוון רק ע"י הגעה לאחת מחנויות נטאשה דנונה, הבאת המוצר בשלמותו והצגת קבלה ופרטי ההזמנה המקורית לצוות החנות. החלפה תתאפשר עד חודש מתאריך הרכישה, כל עוד המוצר חדש באריזה ולא נעשה בו שימוש כלל.

6. ההוראות המפורטות לעיל חלות על רכישות מקוונות בלבד. מוצרים שנרכשו בחנות יהיו כפופים למדיניות ההחזרה של כל חנות לפי החוק החל. לא ניתן לבצע החזרות ו/או החלפות באתר לגבי רכישות שנעשו בחנות או בנקודת מכירה אחרות.

7. למרות כל האמור לעיל, לא יהיה בהסכם כדי לגרוע מאחריות הספק בהתאם לסעיף 14 לחוק הגנת הצרכן 1987; וחוק האחריות למוצרים פגומים הישראלי, התש"ם - 1980

 אי התאמה

במקרה של אי התאמה של מוצרים בהתאם לסעיף 11 לחוק המכר הישראלי, נתונה הזכות להחליף מוצר ללא עלות. זכויות אלה תינתנה אך ורק לחודשיים מהתאריך בו נתגלתה אי התאמה כאמור. החברה תישא באחריות כאשר אי התאמה הופכת לגלויה תוך שנתיים ממשלוח המוצרים. הזכות בנוגע לאי התאמה אשר לא הועלמה בזדון, תפקע אוטומטית כעבור עשרים וששה חודשים ממועד מסירת המוצרים.

יצירת קשר


למידע ותמיכה ניתן ליצור קשר באמצעות משלוח דואר אלקטורני ו/או פנייה מקוונת באתר החברה או באמצעות הדואר לכתובת הבאה:

שירות לקוחות נטאשה דנונה

המרד 25, קומה 16, תל אביב

טלפון: 03-6208988/9

ישראל