תנאי מועדון החברים של נטאשה - NATASHA DENONA

עודכן לאחרונה: ביום 15 ביולי 2024

נטאשה דנונה מייקאפ בע"מ, מס' חברה 514430636, המאוגדת בישראל ("החברה" ו/או "אנו") הינה המפעילה והבעלים של אתר האינטרנט הזמין בכתובת https://www.natashadenona.co.il/ ("האתר") המשמש כחנות מקוונת לרכישת מוצרי החברה ו/או צדדים שלישיים המופיעים באתר, וכן מציע מגוון שירותים קשורים נוספים (כלל השירותים לרבות שירותי תמיכה, אם וככל שיינתנו, יכונו להלן יחד ולחוד "השירותים" ו/או "שירותי החברה"). תנאים אלו ("תנאי המועדון") נועדו להסדיר את הכללים על פיהם פועל מועדון החברים של נטאשה, שהינו מועדון הלקוחות של החברה ("המועדון"). תנאי המועדון מצטרפים אל ומשלימים את תנאי השימוש הכלליים של האתר ("תקנון האתר") החלים על כל חבר מועדון בעת שהוא עושה שימוש בשירותי ובהצעות המועדון, לרבות במסגרת רכישה של מוצרים באתר או בחנויות החברה ("חבר" ולהלן גם "משתמש" ו/או "אתה" ו/או "הנך"). כל מונח שאינו מוגדר במפורש בתנאי המועדון, יהיה פירושו כמוגדר בתקנון האתר. בכל מקרה של סתירה בין האמור בתנאי המועדון ובין תקנון האתר, ביחס לנושאים המתייחסים ישירות לפעילות המועדון, יגבר האמור בתנאי המועדון. כל נושא שאינו מוסדר בתנאי המועדון יהיה בהתאם לאמור בתקנון האתר.

השימוש בשירותי המועדון ו/או כל ניצול של איזו הטבה הניתנת במסגרתו יהיו כפופים לתנאי המועדון, וכל חבר מועדון, עם הרשמתו ושימושו במועדון, מצהיר בזאת על הסכמתו לאמור בתנאי המועדון לאחר שקרא והבין את האמור בהם. יובהר כי הצעות מיוחדות המוצעות גם למי שאינו חבר במועדון (כהגדרתן בתנאים הכלליים) לא יהיו כפופות להוראות תנאי מועדון אלו.  בכפוף לדין החל, המשתמש מוותר בזאת על כל זכות או דרישה אשר מחייבים חתימה (שאינה אלקטרונית) או מסירה של מסמכים שאינם אלקטרוניים לעניין תיקונים ו/או שינויים בתנאים. להרשמה למועדון הלקוחות יש ללחוץ כאן.

 

  1. שינוי ועדכון תנאי המועדון
    • החברה שומרת לעצמה את הזכות לתקן ו/או לשנות ו/או להחליף את תנאי המועדון, כולם או חלקם, מעת לעת ולפי שיקול דעתה הבלעדי. בכפוף לכל דין חל, החל ממועד פרסומו באתר של כל תיקון יחייב הנוסח החדש של תנאי המועדון.
    • החברה תודיע לחברים על כל שינוי ו/או תיקון ו/או ביטול בהתאם לקבוע ולמתחייב בדין ובהתאם לתקופות ההודעה מראש הקבועות בדין, על מנת לאפשר לחברים הזכאים לכך לפי דין, מימוש של הנקודות שנצברו כמתחייב בדין.
    • יובהר כי תנאי מועדון אלו מגדירים את המסגרת הכללית בתוכה תהיה רשאית החברה להציע הצעות שונות לחברי המועדון, ואין בכל הצעה פרטנית ו/או מבצע חדש כדי להוות שינוי של תנאי מסגרת אלו.

 

  1. זכאות והצטרפות למועדון
    • כל לקוח שנרשם לאתר זכאי להצטרף למועדון החברים באופן אוטומטי, בכפוף לתנאים הבאים:
      • הלקוח כשיר משפטית לבצע כל פעולה, לרבות הסכמה לתנאי מועדון אלו.
      • הלקוח הינו מעל גיל 18.
      • הלקוח מתגורר בישראל.
      • כל אדם מוגבל לחשבון אחד לכל כתובת דואר אלקטרוני.
      • עובדי החברה והקבלנים מטעמה זכאים להצטרף למועדון אך עשויים להיות מוגבלים בהטבות מסוימות.
      • ההצטרפות למועדון הינה אך ורק לצרכים אישיים, וכל שימוש מסחרי בחברות במועדון אסור למעט אם אושר אחרת בכתב על ידי החברה מראש.
    • ההרשמה למועדון מותנית בפתיחת חשבון משתמש עם שם משתמש וסיסמא ובמילוי טופס הרשמה הכולל שם מלא, טלפון, דואר אלקטרוני וכתובת מלאה. על המשתמש למסור פרטים מלאים ונכוניםהפרטים שימסור כל משתמש יאספו וינוהלו על ידי החברה כמפורט במדיניות הפרטיות של החברה. פרטי החבר ופעילותו במסגרת המועדון יישמרו ויאספו יחד ובמשולב עם כלל הפרטים האחרים שהחברה אוספת ואספה אודותיו, לרבות היסטוריית הרכישות שלו, העדפותיו, פניותיו לחברה וכו'.
    • כחלק מהחברות במועדון ובכפוף להוראות כל דין חל, החברה עשויה לשלוח לחברים מעת לעת הודעות ומסרים שיווקיים, לרבות הצעות מסחריות, חדשות, עדכונים, מבצעים וכיו"ב, וזאת תוך שימוש בפרטי הקשר שמסר החבר, לרבות באימייל ובסמס.
    • החברה שומרת לעצמה את הזכות לסרב לרשום לקוח כחבר במועדון לפי שיקול דעתה.
    • החברה שומרת לעצמה את הזכות לוודא את נכונות הפרטים שמסר המשתמש, לרבות בדרך של דרישת מסמכים ו/או אימות פרטים כאלה ואחרים.

 

  1. רמות החברות במועדון וצבירת נקודות
    • החברות במועדון מחולקת לשתי רמות על פי סכום הקניות המצטבר של החבר בשנה קלנדרית: BRONZE (עד 1,000 ₪ בשנה קלדנרית) ו-GLAM (מעל 1,000 ₪ בשנה קלנדרית). כל חבר מיד עם הצטרפותו למועדון יצורף לרמה הבסיסית (BRONZE), וזאת במנותק מסכום הרכישות שביצע בעבר באתר ו/או בחנויות החברה.
    • חברי המועדון יכולים לצבור נקודות הניתנות למימוש כמפורט להלן, באמצעות רכישות ופעילויות שונות באתר ובערוצים נוספים של החברה. ב-BRONZE, חברים יצברו נקודה אחת עבור כל 1 ש"ח שהוצא, וב-GLAM, חברים יצברו 1.5 נקודות עבור כל 1 ש"ח שהוצא – הכל כפי שיפורסם מעת לעת באתר ובדף המועדון באתר.
    • נקודות יצברו וירשמו בחשבון החבר רק עם השלמת הרכישה והשילוח וקבלת המוצרים. נקודות שנצברו בעקבות רכישות שבוטלו או הוחזרו יבוטלו בהתאם.
    • נקודות יצברו רק בגין רכישות רגילות שבוצעו באתר. ככלל, למעט אם יוגדר אחרת במפורש, נקודות לא יצברו בגין רכישות שבוצעו בהנחות ובמבצעים, באמצעות קופונים או שוברים, כרטיסי מתנה וכיו"ב.
    • ניתן לצבור נקודות נוספות באמצעות פעילויות אחרות כגון: פתיחת חשבון חדש, מתנת יום הולדת, לייק לעמוד הפייסבוק שלנו, השארת חוות דעת באתר עם או בלי תמונה, מעקב אחרי עמוד האינסטגרם שלנו, וכו'. החברה תהיה רשאית אך לא חייבת להציע מעת לעת אתגרים ו/או מבצעים עונתיים ו/או תקופתיים המזכים בנקודות וכיו"ב, מבלי שהדבר יחשב לשינוי תנאי המועדון, הכל כפי שיפורסם באתר מעת לעת. על מנת להיות זכאי לצבירת נקודות, באחריות החבר לוודא טרם ביצועה של כל פעולה כאמור כי הוא עומד בכל הנדרש ומוגדר בתנאי אותה הטבה ו/או פעילות, לרבות חיבור ו/או קישור כנדרש לחשבונו באתר.
    • החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל ו/או לשלול כל זכאות שהתקבלה תוך הפרה של תנאי המועדון ו/או תקנון האתר ו/או תוך הפרת הדין.

 

  1. מימוש נקודות והטבות
    • נקודות שנצברו במסגרת המועדון יכולות לשמש להנחות, מוצרים חינם או פריטים בלעדיים בקניות עתידיות באתר, בהתאם למפורט באתר המועדון מעת לעת. על כל רכישה ו/או פעולה המבוצעת באתר יחולו ככלל תנאי תקנון האתר.
    • לנקודות אין ערך כספי והן אינן ניתנות להמרה לכסף מזומן. יחס ההמרה של נקודות להנחות מפורט באתר, לדוגמה, 35 ש"ח = 350 נקודות, 40 ש"ח = 400 נקודות, 45 ש"ח = 450 נקודות, 50 ש"ח = 500 נקודות, הכל כפי שיפורסם על ידי החברה באתר מעת לעת, בכפוף להוראות כל דין חל.
    • בכדי לממש נקודות, יש להתחבר לחשבון באתר ולבחור באפשרות המימוש בעת ביצוע הרכישה. מינימום מימוש לנקודות- 250 נקודות. לא ניתן לממש נקודות בדיעבד בגין קניה שכבר הושלמה, והחברה אינה אחראית לאי צבירה ו/או אי מימוש של נקודות שמקורן באי התחברות ו/או אי עמידת החבר בתנאים המסוימים של כל הטבה כנדרש וכמפורט באתר.
    • נקודות יפוגו שנה לאחר צבירתן אם לא נעשה בהן שימוש. באחריות המשתמש לוודא את מצב נקודותיו ותאריך פג התוקף שלהן, ובכפוף להוראות כל דין, ככל שלא יבוצע בנקודות שימוש, המשתמש מוותר על כל תביעה ו/או דרישה כנגד החברה.
    • נקודות אינן ניתנות להעברה בין חשבונות או בין חברים. רק החבר רשאי יהיה לממש את הנקודות בחשבונו והחברה שומרת לעצמה את הזכות לדרוש בעת מימוש הנקודות פרטים מזהים לצורך אימות.
    • סגירת החשבון ו/או בקשה מטעם החבר להפסיק את חברותו במועדון או למחוק את הרישום לאתר תהווה בקשה וויתור מצד החבר על כל זכויותיו הנלוות לחברות במועדון, לרבות מחיקה וביטול של כלל הנקודות שצבר.

 

  1. מתנת יום הולדת
    • חברי המועדון עשויים להיות זכאים לקבל מתנת יום הולדת מיוחדת כחלק מהחברות במועדון. החברה שומרת לעצמה את הזכות לקבוע ולשנות את אופי מתנת יום ההולדת וכל הטבה נלווית מעת לעת, לרבות אך לא רק, הנחות מיוחדות, שיעורי המרה טובים יותר, או הצעות בלעדיות.
    • כל מתנת יום הולדת או הצעה נלווית הכוללת אפשרויות רכישה תהיה כפופה למגבלות זמן כפי שמפורט בדף המועדון באתר. הכללת מוצרים בעגלת הקניות ללא השלמה של הקניה בתוך תקופת ההטבה, אינה מהווה השלמת עסקה. ניסיון להשלים רכישה לאחר תום תקופת ההטבה יוביל לביטול ההטבה בעת התשלום ולשינוי המחירים והתנאים המופיעים בעגלת הקניות.
    • החברה שומרת לעצמה את הזכות לבקש מהחבר לאמת את תאריך יום ההולדת שלו, בין היתר על ידי הצגת תעודה מזהה תקפה ובה תאריך יום הולדת.

 

  1. סיום והפסקת חברות במועדון
    • תנאי המועדון יהיו בתוקף כל עוד אתה חבר במועדון ו/או נהנה מאיזו הטבה הניתנת במסגרתו. באפשרותך להפסיק את החברות במועדון בכל עת על ידי שליחת בקשה מתאימה לחברה. עם סיום החברות, כל הנקודות וההטבות שצברת יבוטלו.
    • החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את חברותו של כל חבר במועדון במקרים של הפרת תנאי המועדון, אי-חוקיות, הונאה או כל התנהלות אחרת המזיקה לחברה. במקרים כאלה, כל הנקודות וההטבות שצברת יבוטלו. אם אתה מאמין שהחלטת החברה להפסיק את חברותך במועדון נעשתה בטעות או על בסיס מידע שגוי, פנה לחברה בהקדם ונעשה את מירב המאמצים לבחון את פנייתך.
    • החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל ו/או לשנות כליל את המועדון ואת תנאי החברות בו, הכל כמפורט לעיל ובכפוף להוראות הדין, לרבות תקופות ההודעה הקבועות בו ביחס לפעולות מסוימות.

 

  1. כללי
    • כמפורט בתקנון האתר, מלוא הזכויות והקניין לרבות זכויות יוצרים, סימני מסחר והקניין הרוחני במועדון הלקוחות וכל הקשור בו, לרבות כל תוכן הקשור במועדון והמפורסם באתר ו/או הפרסומי החברה השונים, הינם בבעלות החברה בלבד. אין להעתיק, לצלם, להפיץ, להציג בפומבי או למסור לצד שלישי אחד מאלו.
    • במקרה של סתירה ו/או אי התאמה כלשהי בין הוראות תקנון זה לבין פרסומים אחרים כלשהם (לרבות בכל אמצעי מדיה) הקשורים במועדון ותנאיו, קיימים ו/או שיהיו קיימים, אזי תגברנה הוראות תקנון זה והן אלה שיחייבו לכל דבר ועניין.
    • כל התנהגות / פעולה של החברה לטובת חבר מועדון, שהינה בניגוד לאמור בתקנון זה או לא עולה בקנה אחד עם הוראותיו, תיחשב לפעולה שהינה לפנים משורת הדין בלבד, ובין היתר לא תשמש או תיחשב כוויתור של החברה על זכויותיה.
    • הפעלה, ניהול וקיום מועדון הלקוחות בכלל, כמו גם צבירה, מימוש ומתן ההטבות השונות לחברי המועדון כמפורט בתקנון זה ובהתאם לו, הינם ויהיו בכפוף לפעילותן התקינה של כלל מערכות החברה, ובמסגרת כך לרבות של צדדים שלישיים וגורמים שונים שאינם בשליטה או באחריות של החברה. מובהר, כי מטבע הדברים ייתכנו הפרעות, תקלות, ליקויים וכיו"ב, אשר חלקם אף עלולים למנוע ו/או לעכב ו/או לדחות מימוש הטבות ו/או צבירת נקודות ו/או מימוש נקודות. החברה תפעל לתיקון תקלות בהקדם, אך לא תישא באחריות לנזק שייגרם בשל כך. מבלי לגרוע מכלליות האמור בתקנון האתר, החברה לא תישא בכל אחריות לכל מעשה, מחדל או פעילות בלתי חוקיים שיעשו על ידי כל צד שלישי שאינו בשליטתה ובאחריותה המלאה.
    • תנאי המועדון והפעלתו השוטפת עלולים לכלול טעויות שנעשו בתום לב. חברי המועדון לא יוכלו לטעון נגד החברה בגין טעויות אלו. ט.ל.ח.
    • תקנון זה יחול לטובת החברה והפועלים מטעמה ו/או עבורה.
    • בכפוף להוראות כל דין, החברה רשאית להעביר ו/או להסב את תקנון זה, ו/או הזכויות ו/או החובות הכלולות ו/או הנובעות ממנו, באופן מלא או חלקי, ליחיד, תאגיד או כל גוף משפטי חוקי.
    • על תנאי השימוש הללו יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל. מקום השיפוט הבלעדי לכל עניין הנוגע לתנאי שימוש אלו והשימוש בשירותים הינו בבתי המשפט המוסמכים באזור תל-אביב יפו בלבד.
    • כל נושא שאינו מוסדר בתנאי מועדון אלו יהיה בהתאם ובכפוף לאמור בתקנון האתר.

 

  1. צור קשר ופרטי החברה

לכל שאלה לגבי המועדון והחברות בו זו ניתן ליצור קשר עם החברה כדלקמן:

  • להרשמה לאתר והצטרפות למועדון בקישור כאן.
  • באמצעות טופס יצירת הקשר הזמין בקישור כאן.
  • בכתובת משרדי החברה: המרד 25, קומה 16, תל אביב-יפו, 6812508, ישראל.
  • בכתובת הדוא"ל: wecare-il@natashadenona.com .