שאלות ותשובות
שאלות ותשובות
משלוחים
-
הסוד שלי נמצא בפורמולה שלי.
הסוד שלי נמצא בפורמולה שלי.
האם ניתן לבטל את ההזמנה?
-
הסוד שלי נמצא בפורמולה שלי.
הסוד שלי נמצא בפורמולה שלי.
האם ניתן לבטל את ההזמנה?
-
כל ההזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים בלבד. לעניין זה ימי עסקים הם כנהוג בתעשייה - ימים ראשון עד חמישי, לא כולל ערבי חג וחג. זמני אספקת המשלוחים הינם עד 7 ימים עסקים (כולל). הזמנות שנקלטו במערכות החברה עד השעה 12:00 (בצהרי היום) יטופלו באותו יום עסקים, כל הזמנה שנקלטה במערכת לאחר השעה 12:00 )בצהרי היום) תטופל ביום העסקים שלאחריו ומניין הימים לאספקת המשלוח יחל מיום העסקים שלאחריו גם כן. כמו כן, הזמנות שיקלטו בימים שישי או שבת יטופלו ביום ראשון העוקב.
לכל שאלה נוספת ניתן לפנות לשירות הלקוחות במייל: wecare-il@natashadenona.com
-
הזמנות שנוצרו במהלך מכירות מוקדמות, נשלחות ביום השקת המוצר באתר.
-
על מנת לראות את סטטוס ההזמנה שלכם, ניתן להתחבר לחשבון שלכם כאן , ולצפות בסטטוס ההזמנה.
לאחר קבלת מייל אישור ההזמנה יכול לקחת עד 24 שעות עד להופעת פרטי המשלוח.
לכל שאלה נוספת, ניתן לפנות לשירות לקוחות במייל: wecare-il@natashadenona.com
-
אם אתם חושבים שהחבילה שלכם אבדה בתהליך השילוח ע"י חברת השילוח, אתם מוזמנים לפנות לשירות הלקוחות במייל wecare-il@natashadenona.com, ואנחנו נבדוק אל מול החברה.
במידה והחבילה נמסרה לכתובת אשר הופיע בפרטי ההזמנה, החברה לא לוקחת אחריות על גניבות מכל סוג שהוא.
-
בעת הגעת החבילה, אנא בדקו את האריזה וודאו שלא נפגעה בצורה כזאת או אחרת.
במידה והמוצרים נפגמו בצורה כזאת או אחרת יש לשלוח לנו מייל לשירות הלקוחות: wecare-il@natashadenona.com בצירוף מספר ההזמנה ותמונות שמוכיחות את הנזק שנעשה.
שימו לב כי דיווח על נזק למשלוח חייב להתבצע עד שבוע לאחר מועד המסירה, במידה ויתקבל לאחר מכן החברה לא תהיה אחראית לנזק.
-
ניתן לצפות במדיניות החזרת והחלפת מוצרים כאן
-
ברגע שנקבל את המוצרים בחזרה במקרה של החזרה, תוך 10 ימי עסקים הזיכוי יופיע באמצעי החיוב איתו נעשתה ההזמנה. במקרה של ביטול הזמנה הזיכוי יעשה בעת הביטול ויופיע באמצעי התשלום איתו נעשתה ההזמנה עד ל-10 ימי עסקים.
בעת הזיכוי תקבלו מייל בנושא.
מאפרים מקצועיים
-
מאפרים מקצועיים מורשים זוכים ליהנות מ – 30% הנחה על מגוון רחב של מוצרים (*ללא פלטות צלליות וללא כפל מבצעים) בחנויות ובאתר נטאשה דנונה. בנוסף כניסות חינמיות לאירועים, השקות ומאסטר קלאס ייחודיים.
ההנחה חלה על מגוון רחב של מוצרים, אך לא על כולם: ברכישה באתר המחירים ישתנו אוטומטית עבור המוצרים המשתתפים בהטבה ובהגעה לחנות יש לבדוק מול הצוות על אילו מוצרים ההטבה חלה.
ההטבה עשויה להתעדכן מפעם לפעם בהתאם להחלטת החברה.
-
על מנת לקבל את ההטבה, יש למלא באתר טופס הרשמה למאפרים מקצועיים ולצרף את המסמכים הנדרשים.
מרגע שליחת הטופס ועד 5 ימי עסקים, הצוות שלנו יבחן את הבקשה בהתאם למדיניות החברה.
אם הבקשה אושרה, יישלח אליכם מייל עם הנחיות לכניסה ראשונית לאתר. לאחר שתבצעו את שלבי הכניסה הראשונית, ההטבה תתעדכן אוטומטית ומחירי המוצרים באתר ישתנו בהתאם.
-
בהחלט. הטבת מאפר/ת ניתנת למאפרים בוגרי ביה"ס לאיפור נטאשה דנונה וגם למאפרים מורשים בוגרי בתי ספר לאיפור המאושרים ע״י החברה.
-
ניתן לממש את ההטבה באתר ובחנויות החברה כמפורט להלן:
חנות הסטודיו - המרד 25, קומה 16, ת"א
-
לאחר קבלת אישור במייל מהחברה וביצוע של שלבי הכניסה הראשונית לאתר - מחירי המוצרים באתר יתעדכנו באופן אוטומטי, עוד לפני ההגעה לקופה/צ'קאאוט.
אם מילאת את השלבים ועדיין המחירים לא התעדכנו, יש לשלוח אלינו פניה מסודרת ואנו נטפל בנושא בהקדם.
-
לא. ההטבה הינה לשימוש אישי בלבד ואינה ניתנת לשיתוף או העברה.
נטאשה דנונה מייקאפ בע״מ שומרת לעצמה את הזכות לשלול את ההטבה באם עלה החשד כי ההטבה מנוצלת לרעה ע"י משתמשים לא מורשים וכיו"ב.
-
ניתן להתעדכן ע"י רישום לניוזלטר שלנו (בחלון הקופץ עם הכניסה לאתר/בשדה הרישום בתחתית עמוד הבית), מעקב אחר עדכונים ב-פייסבוק וב-אינסטגרם וכן ניתן להפנות אלינו שאלות בנושא בכל עת ע"י שליחת פניה מסודרת.
-
משתמשים רשומים יכולים לבדוק את סטטוס ההזמנה ע"י התחברות לאתר (בהזנת שם משתמש וסיסמה), בקטגוריית "החשבון שלי" (בכניסה מהמחשב - נמצאת בפינה השמאלית העליונה מכל עמוד באתר; מהנייד - בתחתית המסך בעמוד הבית) - ללחוץ על "ההזמנות שלי" שם ניתן למצוא את סיכום ההזמנה האחרונה ואת היסטוריית ההזמנות באתר.
היה וההזמנה הנוכחית בסטטוס נשלחה, יופיעו מס' מעקב ושמה של חברת השליחויות שתיצור איתכם קשר בהקדם.
אם נתקלתם בבעיה, אנא העבירו פניה מסודרת למחלקת ההזמנות או פנו אלינו בשעות המענה בטל': 03-6208989
-
המשלוח מגיע עד אליכם עם שליח, ניתן לקרוא על כך בהרחבה כאן.
-
ניתן לעדכן אותם תחת "החשבון שלי" (מהמחשב נמצא בעמוד הראשי בפינה השמאלית העליונה, מהנייד בתחתית המסך).
לעדכון פרטי משתמש: היכנסו ל"החשבון שלי" - לחצו על "עדכון פרטים", מלאו את הפרטים בטופס.
לעדכון סיסמה: היכנסו ל"החשבון שלי" - לחצו על "שינוי סיסמה", הזינו סיסמה נוכחית, סיסמה חדשה ושליחה.
-
ניתן לעשות זאת כמפורט כאן ובכפוף לתקנון האתר ומדיניות ההחזרות כאן.
-
עבור מוצרים אשר נקנו מצד שלישי לא יינתן החזר / זיכוי כספי כמו גם שלא ניתן יהיה להחזיר / להחליף את המוצרים באחת מחנויות נטאשה דנונה או דרך האתר. יש לפנות ישירות אל הצד השלישי ממנו נרכש המוצר.
החברה לא אחראית על מוצר אשר נרכש מצד שלישי לא מאושר.
-
מוצרי איפור מבית נטאשה דנונה לא נוסו על בעלי חיים.
-
חלק נרחב ממוצרי החברה הינם טבעוניים. ניתן לבקר בעמודי המוצרים השונים באתר שם ניתן מידע לגבי כל מוצר באופן ספציפי.
-
חלק נרחב ממוצרי החברה הינם טבעוניים. ניתן לבקר בעמודי המוצרים השונים באתר שם ניתן מידע לגבי כל מוצר באופן ספציפי.
-
חלק נרחב ממוצרי החברה הינם ללא גלוטן. ניתן לבקר בעמודי המוצרים השונים באתר שם ניתן מידע לגבי כל מוצר באופן ספציפי.
-
ניתן לפנות אלינו לשאלות בכל עת ע"י שליחת פניה מסודרת
או
בשעות המענה בטל': 03-6208989
מוצרים
-
הרבה מהמוצרים שלנו אכן טבעוניים וניתן למצוא עליהם את הסימון המצאים.
כל המוצרים של נטאשה דנונה לא נוסו על בעלי חיים כלל.
-
כלל מוצרי נטאשה דנונה לא נוסו על בעלי חיים כלל.
-
במידה ומתפתחת תגובה אלרגית למוצרים, יש להפסיק להשתמש במוצר באופן מיידי וליצור קשר עם הרופא המטפל.
לצורך מידע נוסף על המוצרים יש ליצור קשר עם שירות לקוחות במייל: wecare-il@natashadenona.com
-
כל מוצר שמכיל טאלק, יופיע בתיאור המוצר והמרכיבים שטאלק הוא מרכיב במוצר.
בנטאשה דנונה משתמשים רק במרכיבים איכותיים שעומדים בתקנים אירופאיים ועולמים.
-
במידה ואינכם בטוחים לגבי הגוון הרלוונטי עבורכם ניתן לפנות לשירות הלקוחות במייל: wecare-il@natashadenona.com ואחד הנציגים שלנו ישמח לעזור לך בנושא.