שאלות ותשובות

מאפרים מקצועיים

מהי הטבת מאפר/ת?

מאפרים מקצועיים מורשים זוכים ליהנות מ – 30% הנחה על מגוון רחב של מוצרים (*ללא פלטות צלליות וללא כפל מבצעים) בחנויות ובאתר נטאשה דנונה. בנוסף כניסות חינמיות לאירועים, השקות ומאסטר קלאס ייחודיים.

ההנחה חלה על מגוון רחב של מוצרים, אך לא על כולם: ברכישה באתר המחירים ישתנו אוטומטית עבור המוצרים המשתתפים בהטבה ובהגעה לחנות יש לבדוק מול הצוות על אילו מוצרים ההטבה חלה.

ההטבה עשויה להתעדכן מפעם לפעם בהתאם להחלטת החברה.

כיצד ניתן לקבל הטבת מאפר/ת?

על מנת לקבל את ההטבה, יש למלא באתר טופס הרשמה למאפרים מקצועיים ולצרף את המסמכים הנדרשים.

מרגע שליחת הטופס ועד 5 ימי עסקים, הצוות שלנו יבחן את הבקשה בהתאם למדיניות החברה.

אם הבקשה אושרה, יישלח אליכם מייל עם הנחיות לכניסה ראשונית לאתר. לאחר שתבצעו את שלבי הכניסה הראשונית, ההטבה תתעדכן אוטומטית ומחירי המוצרים באתר ישתנו בהתאם.

האם ניתן לקבל הטבת מאפר/ת גם אם אני לא בוגר/ת ביה"ס לאיפור נטאשה דנונה?

בהחלט. הטבת מאפר/ת ניתנת למאפרים בוגרי ביה"ס לאיפור נטאשה דנונה וגם למאפרים מורשים בוגרי בתי ספר לאיפור המאושרים ע״י החברה.

היכן ניתן לממש הטבת מאפר/ת לאחר אישור הבקשה מהחברה?

ניתן לממש את ההטבה באתר ובחנויות החברה כמפורט להלן:

Natashadenona.co.il

• חנות הסטודיו - המרד 25, קומה 16, ת"א

כיצד ניתן לממש את הטבת המאפר/ת לאחר אישור הבקשה מהחברה?

לאחר קבלת אישור במייל מהחברה וביצוע של שלבי הכניסה הראשונית לאתר - מחירי המוצרים באתר יתעדכנו באופן אוטומטי, עוד לפני ההגעה לקופה/צ'קאאוט.

אם מילאת את השלבים ועדיין המחירים לא התעדכנו, יש לשלוח אלינו פניה מסודרת ואנו נטפל בנושא בהקדם.

האם ניתן לשתף/לחלוק/להעביר הטבת מאפר/ת?

לא. ההטבה הינה לשימוש אישי בלבד ואינה ניתנת לשיתוף או העברה.

נטאשה דנונה מייקאפ בע״מ שומרת לעצמה את הזכות לשלול את ההטבה באם עלה החשד כי ההטבה מנוצלת לרעה ע"י משתמשים לא מורשים וכיו"ב.

כיצד ניתן לקבל פרטים על סדנאות, השתלמויות קבוצתיות וסדנאות אישיות?

ניתן להתעדכן ע"י רישום לניוזלטר שלנו (בחלון הקופץ עם הכניסה לאתר/בשדה הרישום בתחתית עמוד הבית), מעקב אחר עדכונים בפייסבוק ובאינסטגרם וכן ניתן להפנות אלינו שאלות בנושא בכל עת ע"י שליחת פניה מסודרת.

כיצד ניתן לעקוב אחר הזמנה שבוצעה באתר?

משתמשים רשומים יכולים לבדוק את סטטוס ההזמנה ע"י התחברות לאתר (בהזנת שם משתמש וסיסמה), בקטגוריית "החשבון שלי" (בכניסה מהמחשב - נמצאת בפינה השמאלית העליונה מכל עמוד באתר; מהנייד - בתחתית המסך בעמוד הבית) - ללחוץ על "ההזמנות שלי" שם ניתן למצוא את סיכום ההזמנה האחרונה ואת היסטוריית ההזמנות באתר.

היה וההזמנה הנוכחית בסטטוס נשלחה, יופיעו מס' מעקב ושמה של חברת השליחויות שתיצור איתכם קשר בהקדם.

אם נתקלתם בבעיה, אנא העבירו פניה מסודרת למחלקת ההזמנות או פנו אלינו בשעות המענה בטל': 03-6208989

כיצד מגיע המשלוח מהאתר?

המשלוח מגיע עד אליכם עם שליח, ניתן לקרוא על כך בהרחבה כאן.

כיצד ניתן לעדכן סיסמה ופרטי משתמש באתר?

ניתן לעדכן אותם תחת "החשבון שלי" (מהמחשב נמצא בעמוד הראשי בפינה השמאלית העליונה, מהנייד בתחתית המסך).

לעדכון פרטי משתמש: היכנסו ל"החשבון שלי" - לחצו על "עדכון פרטים", מלאו את הפרטים בטופס.

לעדכון סיסמה: היכנסו ל"החשבון שלי" - לחצו על "שינוי סיסמה", הזינו סיסמה נוכחית, סיסמה חדשה ושליחה.

קניתי מוצר של נטאשה דנונה באתר הרשמי של החברה (www.natashadenona.co.il), האם ניתן האם ניתן להחזיר/להחליף/לקבל החזר/זיכוי כספי מכם?

ניתן לעשות זאת כמפורט כאן ובכפוף לתקנון האתר.

רכשתי מוצר של נטאשה דנונה מצד שלישי, האם ניתן להחזיר/להחליף/לקבל החזר/זיכוי כספי מכם?

עבור מוצרים אשר נקנו מצד שלישי לא יינתן החזר / זיכוי כספי כמו גם שלא ניתן יהיה להחזיר / להחליף את המוצרים באחת מחנויות נטאשה דנונה או דרך האתר. יש לפנות ישירות אל הצד השלישי ממנו נרכש המוצר.

החברה לא אחראית על מוצר אשר נרכש מצד שלישי לא מאושר.

האם מוצרי נטאשה דנונה נוסו על בעלי חיים?

מוצרי איפור מבית נטאשה דנונה לא נוסו על בעלי חיים.

האם המוצרים של נטאשה מותאמים לקהל הטבעוני?

חלק נרחב ממוצרי החברה הינם טבעוניים. ניתן לבקר בעמודי המוצרים השונים באתר שם ניתן מידע לגבי כל מוצר באופן ספציפי.

האם המוצרים של נטאשה דנונה ללא גלוטן?

חלק נרחב ממוצרי החברה הינם ללא גלוטן. ניתן לבקר בעמודי המוצרים השונים באתר שם ניתן מידע לגבי כל מוצר באופן ספציפי.

יש לי שאלה שלא מופיעה בעמוד זה, כיצד ניתן ליצור עמכם קשר?

ניתן לפנות אלינו לשאלות בכל עת ע"י שליחת פניה מסודרת


או


בשעות המענה בטל': 03-6208989

PRODUCTS

What do I do if I have an allergic reaction?

If you have any adverse reactions to our products, stop use of the product immediately and contact your health care provider for guidance.

For general questions about our products, please contact our support team for assistance at care@natashadenona.com

How do I find the right shade for me?

If you have any questions about shade matching, please contact us at care@natashadenona.com and one of our associates will be happy to assist!

Do your products contain talc?

Any products that contain talc will have it clearly listed on the ingredients list.

Natasha Denona uses only the highest quality cosmetic-grade European talc that is ethically sourced and certified asbestos free.